duminică, 30 octombrie 2011

Halloween . . .


    Uite ca a venit din nou vremea de a ne bucura, sau dimpotriva de a blama sarbatorile imprumutate. Nu stiu clar cum mai priveam anul trecut obiceiul asta insa imi amintesc vag de faptul ca ma incadram in categoria celor care spuneau NU. Mai bine sa NU sarbatorim chestia asta, traditia noastra e bogata, obiceiurile noastre la fel, e pacat sa preluam noi povesti si sa le uitam pe cele autentice. De ce am face chestia asta, care de fapt e doar o activitate superficiala si fara de rost.

    Se zice ca omul invata, se maturizeaza, devine mai profund si mai liber (imi place sa cred) odata cu trecerea timpului. Cred ca asa e in cele mai multe cazuri sau mai bine zis atunci cand esti constient de potentialul asta.

    Revenind la Halloween, ei bine, am ajuns acum sa cred ca e o sarbatoare de care ar trebui sa ne bucuram si pe care ar trebui sa o primim cu deschidere. Am ajuns la concluzia asta dupa ce am vazut cata voie buna si cate zambete a adus. Ieri am colindat destul de multe locuri de prin Bucuresti, de la terasele de pe Lipscani, 
mall-urile care aveau programe de Halloween pana la cluburile care aveau petreceri cu tematica. Am vazut multi oameni veseli, mult mai veseli ca de obicei, multa imaginatie in alegerea costumelor si mult curaj. Chiar am simtit ca era o atmosfera de sarbatoare, de carnaval. De apreciat mi se pare si efortul diferitelor  „bodegi ” de a recrea ambianta interioara pentru a insufla atmosfera de Halloween .

    Si pana la urma de ce ar fi nevoie de preluarea unei astfel de sarbatori? Un motiv suficient mi se pare acela ca ea poate aduce zambete si voie buna. Si da, reuseste sa o faca din plin, trebuie numai sa te lasi cuprins de idee.  Apoi, ai o infinitate de posibilitati in care poti privi sarbatoarea asta, trebuie doar sa vrei sa o faci.

    Nu i-ar strica Bucurestiului ideea de a-si impune un carnaval cu tematica pe luna, ar fi bine si pentru economie si pentru  cei deschisi sa zambeasca mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu