marți, 11 decembrie 2012

Dialoguri . . .




. . . ,



Observ ca vremea asta te indeamna la scris. Ceea ce e foarte frumos.
Punand pe hartie unele ganduri, reusesti sa le structurezi si sa le limpezesti si chiar sa-ti schimbi starea.
Imi place fotografia cu fata baietelului care zambeste  din articolul postat azi. E minunat acel zambet de copil (e o fotografie de-a ta, nu?). Chiar sustine tot ceea ce ai scris mai sus.
Sunt de acord cu faptul ca fericirea poate fi potentata de prezenta altora pe drumul tau, alaturi de tine. Dar nu depinde neaparat de altii decat daca tu crezi ca depinde de altii. E in tine si e unica. Doar tu esti cel care o poti clasifica astfel. Tu tocmai ce ai descris un moment extrem de frumos in articolul de azi: a doua zapada din acest an si ce sentimente si amintiri a trezit in tine. Nu a fost acesta un moment fericit pentru tine?
Pentru mine nu a fost, de exemplu. Dimpotriva! Pentru ca mie nu imi place zapada. Poate mi-a placut in copilarie, nu mai stiu.
Acum, la maturitate, exista alte lucruri care ma fac fericita. 
De aceea spun ca este unica si ca o ai in tine. Trebuie doar sa fii atent si sa o apreciezi ca atare.

Noapte buna,
. . .

Dec 10, 2012 at 23:10  


 

Hey F . . . 


. . . nu s eu in pozna :P, nu aveam cu mine de odinioara la indemana :) .  .  .

As vrea sa reactionez, dar nu pot, sunt confuz, e ciudat sentimentul, parca trag de mine in acelasi timp 77 de maini, numar impar pt. ca imi place sa cred ca mi-am dus deja si eu o mana in guler si ca incerc sa ma zgaltai sa imi revin :))  . . . 

. . . am fost cam fals in textul de pe blog, sunt foarte scurte momentele in care simt lucruri puternice, autentice si mi le amplific eu cumva, in rest sunt intr un zgomot de fond . . . 

mi se pare ca dincolo de faptul ca mocirla e mare si ca si eu contribui la amplificarea/pastrarea ei, e o lupta fara sens, sau de fapt cu sensuri pe care le darami din cand in cand ca sa construiesti alte sensuri false . . . nu simti ca traim din sensuri pe care le construim cu mediocritatea spiritului nostru!? . . . oare noi am adus lumea aici, sau asa e ea . . . 

as scrie mai mult, dar nu am liniste si nu pot fi autentic ori minciunile, chestiile inventate, ori crescute in incubatorul mintii/sufletului alea care nu vin de la sine si care nu  nu pot fi zguduitoare nu merita sa fie mai lungi decat o postare de blog :)) . . . sa nu crezi tot ce spun acum . . . 

vreau sa iti mai spun un lucru, noi toti pastram o vibratie pura in noi, una dobandita de la inceput si pastrata de mediul curat de langa noi (natura) . . .  chestia asta lucreaza ca o fereastra care permite luminii sa intre . . . daca avem mai putina vibratie avem mai putina fereastra si nu mai intra toata lumina . . . nu mai suntem capabili sa ne bucuram de toata lumina . . . cred ca trebuie sa ne scuturam de unele chestii adunate pe parcurs tocmai pt a pastra vie vibratia asta si pentru a ne bucura de autentic . . . fericirea autentica, aia care dureaza se dobandeste inca de aici de pe pamant . . . cred mult in lucrul asta . . .

zambesc acum, iti multumesc pentru dialog :) 

Dec 11, 2012 at 00:44 PM       

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu