luni, 27 ianuarie 2014

Sa te gandesti din cand in cand la tine (cea de ieri) . . .


25 iunie 2013
Ma incearca de ceva vreme o stare noua, am incapcitatea de a-mi imagina ce o sa fie, ce urmeaza in ceea ce ma priveste. Nu stiu cum e la altii, intuiesc doar ca toti ne imaginam ce urmeaza, toti dam o forma in mintea noastra viitorului care vine inevitabil peste noi. Evident, fiecare dupa posibilitati.
Nu stiu cat e de grav sau de bine, dar e o stare noua care aduce perspective noi.
Imi e greu sa o explic. Pana ieri stiam ce am de facut si reuseam sa ma vad in ipostaze viitoare.

25 ianuarie 2014
Ratacirile sunt bune, te trec prin foc, simti cum te arde, pierzi contactul cu ce va urma, iti doresti numai sa apara o schimbare, simti ca poti inventa tu una, e greu de suportat, iti inaspresti pielea ca sa scapi, ramai asa si cand scapi de flacari poti sa te tarasti un pic mai sus, te ajuta mult, trebuie sa iti pastrezi insa obrazul curat, sa ramai om, altfel nimic nu face sens.

Acum, dupa un codru de timp, stiu ce am de facut, am o singuranta in legatura cu asta, e un sentiment placut, te ajuta mult, ai incredere, simti ca prinzi aripi. Sa fim optmisti zic, soarele iese in fiecare zi sa ne zambeasca, niciodata nu suntem uitati.

----------------------------------------------------------------------

Toate capata sens dupa o vreme, trebuie sa ai rabdare, sa crezi in asta, la final vei avea convingerea ca totul a meritat si nu prin rasplata primita ci prin omul care ai devenit.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu